Wat hebben mensen op werk gezegd?

Plaats hier je topic!
Post Reply
Tanema

Wat hebben mensen op werk gezegd?

Post by Tanema » Sun Jan 04, 2015 6:47 pm

Over een maand ga ik naar Istanbul voor een haartransplantatie. Alleen mijn familie en twee managers op werk weten het. Ik wilde het min mangers niet zeggen, maar ik had geen keus, want eenmaal terug op werk zouden ze het toch vragen. Mijn grootste angst is dat mensen naar me zullen staren terug op werk. Hoe zijn jullie (die een HT hebben gehad) er mee omgegaan?

Ik zit serieus te overwegen om een hoed te dragen op werk, maar heb mijn twijfels of dit wel handig is op kantoor.

haarman

Re: Wat hebben mensen op werk gezegd?

Post by haarman » Mon Jan 05, 2015 8:15 am

Een hoed? Als je echt wil opvallen moet je dat doen ;)

Nee, als het een goede kliniek is, dan gaat het herstel snel. Zelf keek niemand mij meer raar aan na 9 dagen. Ik heb in maart 2014 3200 grafts laten doen in Turkije. Zeer tevreden over. Ik had 10 dagen vrij en niemand heeft wat door gehad. Pas toen het begon te groeien!!

Waar laat jij je behandelen?

admin
Site Admin

Post by admin » Tue Jan 06, 2015 9:03 pm

Hoi Tanema,

Mijn ervaring is dat het tegenwoordig niet eens opvalt dat iemand recent een HT heeft ondergaan. Voorwaarde is wel dat je ongeveer een week tot 10 dagen vrij neemt na de operatie.

haarman

Post by haarman » Thu Jan 15, 2015 12:23 pm

Tsja. Hangt ook af van aantal grafts. Gemiddelde hersteltijd is 10 dagen, maar als je een representatieve functie hebt, zou ik toch gaan voor 2 weken. Dat speel je op safe. Je haar is dan al sowieso weer 0,5 cm gegroeid, zie je er niet meer als een gabber uit... Wel handig, in ieder geval voor mijn job :D

Post Reply